7 Cara Untuk Kurangkan Panas Di Rumah

7 Cara Untuk Kurangkan Panas Di Rumah Selalu tak korang alami keadaan panas lain macam kat dalam rumah korang? Terutama sekali rumah yang tak ada aircond tu. Pehh! Perit beb menahan. Nak tidur pun berpeluh. Memang tak selesa la jawabnya. Sejak akhir-akhir ni, cuaca kat Malaysia ni tak menentu. Kadang-kadang […]

Tips untuk mengecat rumah

Setelah membeli rumah sub-sale, anda mesti tengah tak sabar untuk membuatkan rumah yang anda beli sebagai rumah indaman anda, atau dengan kata lain, rumah ku syurga ku. Antara benda yang paling susah untuk dibuat adalah memilih warna untuk mengecat rumah. Kenapa perlu berfikir panjang untuk pemilihan cat rumah? Kerana cat […]